طرز تهیه تراول کیک شکلاتی فرانسوی با آب جوش و شیر ساده و سریع

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه تراول کیک شکلاتی فرانسوی با آب جوش و شیر ساده و سریع
ن : لیلا تهامی ت : یک شنبه 29 آبان 1401 ز : 15:29 | +

‌طرز تهیه تراول کیک

طرز استفاده از قالب تراول کیک قیمت قالب تراول کیک تراول کیک چیست طرز تهیه تراول کیک شکلاتی طرز تهیه تراول کیک پسته طرز تهیه ترافل کیک فرانسوی تراول کیک موکا طرز تهیه تراول کیک کاراملی

تراول کیک بسیار ساده و پرطرفدار می باشد، شما به راحتی می توانید این کیک خوشمزه را در منزل تهیه کنید و از آن برای صبحانه و عصرانه استفاده کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله ‌طرز تهیه تراول کیک در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

 
مواد مورد نیاز برای پخت تراول کیک شکلاتی
تخم مرغ ۲ عدد
شیر ۳۰ گرم
عصاره وانیل ۱ قاشق چایخوری
پودر کاکائو ۱۰ گرم
شکر ۲۰ گرم
آب داغ ۲۰ گرم
آرد همه منظوره ۱۱۰ گرم
شکر ۱۱۰ گرم
بیکینگ پودر ۱ قاشق چایخوری
نمک ۱/۸ قاشق چایخوری
کره ۱۱۰ گرم
شکلات تلخ ۹۰ گرم
خامه صبحانه ۴۰ گرم

‌طرز تهیه تراول کیک

 
 

مرحله اول

برای شروع تخم مرغ ها را شکسته سپس به آن شیر و وانیل را اضافه کنید و بعد از انجام این کار نوبت به اضافه کردن پودر کاکائو و شکر و در پایان آب جوش میرسد مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند.

 
 

مرحله دوم

حالا به سراغ مواد خشک رفته و با هم آنها را مخلوط کنید، که شامل آرد و شکر و بکینگ پودر و نمک می شود. این مواد را برای دو الی سه مرحله با هم الک کنید تا یکدست شوند و آنها را هواگیری کرده باشید.

 
 

مرحله سوم

کره نرم شده را به آرد اضافه کنید و آن را با آرد مخلوط کنید. حالا نوبت آن رسیده که ترکیب شیر و تخم مرغ و وانیل را به آرد اضافه کنید و آن را هم بزنید تا یکدست شود. مایه کیک را به دوقسمت مساوی تقسیم کنید.

 
 

مرحله چهارم

به نصف مایه مواد کاکائو را اضافه کنید. قالب مورد نظر را آماده کنید و کف آن را چرب نمایید، مایه کیک را بصورت ماربل درون قالب چیدمان کنید. فر را از قبل پیش گرم کنید، قالب را درون فر آماده قرار دهید.

 
 

مرحله پنجم

دمای فر روی ۱۷۵ درجه سانتی گراد تنظیم کنید و قالب را برای ۴۰ الی ۴۵ دقیقه درون فر قرار دهید. بعد از پخته شدن کیک اجازه دهید تا خنک شود سپس قالب را خارج کنید. کیک ها را با سلفون بپوشانید.

 
 

مرحله ششم

اجازه دهید تا کیک ها برای ۲۴ ساعت در دمای محیط استراحت کنند. خامه و شکلات را به صورت بن ماری مخلوط کنید و با آن کیک ها را تزیین نمایید. مقداری پودر فندق و پسته روی کیک ها بپاشید و برای ۱۰ دقیقه درون فریزر قرار دهید. حالا آماده برای سرو می باشد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com